Tüm alanlarında yürüttüğü başarılı çalışmaları ve ürettiği hizmetlerle kurumlara ve kişilere her alanda tam hizmet sağlayacak bir alt yapı ve donanıma sahip olan Marvel Event şirketinin sahibi Dursun Çelik, bir organizasyonun gerçekleşmesi için A’dan Z’ye tüm hizmetleri sunuyor. Kurdukları başarılı iş birlikleri ve prensipli çalışmalarıyla başarılı organizasyonlara imza attıklarını dile getiren Marvel Event’in Kurucusu Dursun Çelik, organizasyonlarını gerçekleştirdiği kurumsal etkinlikleri ve çalışma prensiplerini Balac’e anlattı.
Biz, bu işi yapmaktan çok keyif alıyoruz.Sanatın yaratıcılığından besleniyor,
her yeni fikire bir bilim adamı titizliğinde yaklaşıyoruz.
Formülümüz ise çok belli! Markayı dinlemek ve
reklam jargonu kabul etmemek. Çünkü bizim için insan, insandır.
İnsana tüketici demez, insanı anlamadan da fikir üretmeyi sevmeyiz.
Hatta konuşacağımız insanı daha iyi anlamak için yanına gidip,
alışkanlıklarını yerinde inceleriz. Bu nedenlerden dolayı da
günü kurtaran işler yapmak yerine geleceği tasarlamayı yeğleriz.
Global düşünüp yerel hareket ederiz. Sonuçta ne mi olur?
Her markanın içindeki enerjiyi harekete geçirir
ve onun parlamasına destek oluruz.
her yeni fikire bir bilim adamı titizliğinde yaklaşıyoruz.
Formülümüz ise çok belli! Markayı dinlemek ve
reklam jargonu kabul etmemek. Çünkü bizim için insan, insandır.
İnsana tüketici demez, insanı anlamadan da fikir üretmeyi sevmeyiz.
Hatta konuşacağımız insanı daha iyi anlamak için yanına gidip,
alışkanlıklarını yerinde inceleriz. Bu nedenlerden dolayı da
günü kurtaran işler yapmak yerine geleceği tasarlamayı yeğleriz.
Global düşünüp yerel hareket ederiz. Sonuçta ne mi olur?
Her markanın içindeki enerjiyi harekete geçirir
ve onun parlamasına destek oluruz.
Nasıl yaptığımızı soracak olursanız:
- Kendimizi reklam fikri ve satıcısı gibi değil, insanlara sizi anlatan bir dost gibi görürüz.
- Pazarlama bizce bir dostluk ilişkisidir.
- Bizim görevimiz de bu dostluğu renklendiren, zenginleştiren yollar ve artı araçlar yaratmaktır.
- İyi fikirler bu işi başarır ancak fikir ses getirmiyorsa yeterince iyi değil demektir.
- Bizim için reklam fikri yoktur. Reklam olacak güçlü fikirler vardır.
- Güçlü fikirler hep aynı düşünce yollarıyla çıkmaz. Ve söz konusu yaratıcılıksa süreçler sadece teferruattır.
- İyi fikir bulmak için herhangi bir metodumuz yoktur. Sadece kafayı çalıştırmak yeterlidir.